miércoles, 25 de febrero de 2009

DIES DE BICICLETA COMBINATS AMB BUS...

HOLA NOIS I NOIES!!!
DESPRES DE DIES COMBINANT LA BICI AMB EL BUS, ESTEM AL SUD DE LAOS A PUNT D ENTRAR A CAMBODJA.
LA BAIXADA PEL COSTAT DEL MEKONG , ES UNA MICA ABURRIDA, ES COM SI ANESSIS TOT EL DIA DE VALLS AL PLA DE ST. MARIA , TOT PLA, SENSE VEGETACIO, I SENSE VEURE EL MEKONG , JA QUE ESTA 12 KM. A L OEST, I TEMPERATURES SUPERIORS A 40 GRAUS, A PARTIR DE LES 12H

DONCS DIUMNGE VAM FER 92KM. AMB LA BICI EN POC MES DE 4 HORES. DESPRES VAM PARAR UN BUS QUE ENS VA APROPAR 105 KM, MES AVALL (SEIENT AL PASSADIS).

A ´L'ENDEMA VAM VISITAR UNA COVA , DESCUBERTA FA POC PER UN HOME QUE VA TREPAR PER UNA LIANA ELS 14 METRES FINS L'ENTRADA DE LA COVA. ON DINS HI HAVIEN MES DE 200 BUDES DE BRONZE. NO SE SAP L'EPOCA...

DESPRES DE LA COVA,TOT EL DIA BUS 370 KM FINS A SARAVAN ON EM VAIG CLAVAR UNA FUSTA AL PEU I ARA M'HO ESTIC CURANT.(SENSE IMPORTANCIA).

AHIR VAM VISITAR EL PLATO DE BOLAVEN, QUE ES UN ALTIPLA ON ES CULTIVA CAFE I ES UNA ZONA ON LA GUERRA DEL VIETNAM VA CASTIGAR MOLT , DEGUT A QUE ELS VIETNAMITES PASSAVEN DEL SUD AL NORD PER AQUEST PAS I S'ABASTIEN D'ARMES COMUNISTES. LLAVORS ELS AMERICANS NO VAN TENIR COMPASSIO I ARA ENCARA HI HAN MOLTES BOMBES SENSE ESCLATAR...

A PART D'AIXO, TAMBE VAM ESTAR EN UN SALT D'AIGUA MOLT GUAPO ( NO TANT COM IGUAZU) ON ENS VAM PODER BANYAR...

AHIR VAM PEDALAR 60 KM. PER ANAR A PARAR A CHAMPASAK, ON HI HA UNES RUINES QUE DATEN DEL SEGLE V. PATRIMONI DE LA HUMANITAT. AIXO ESTA A LA BANDA OEST DEL MEKONG. VAM DORMIR ALLI EN UN ALLOTJAMENT I AVUI ETAPA REINA 126 KM, EN 6'20 HORES. A TEMPERATURES EXTREMES DE 42 GRAUS...

SORT QUE ENS HEM AIXECAT A LES 5'50H I HEM PEDALAT SENSE SOL FINS LES 10H.

HEM ARRIBAT A NOMES 30 KM DE CAMBODJA, I ESTEM EN UNA ILLA AL MIG DEL MEKONG EN UNA ZONA QUE ES DIUEN LES 4000 ILLES. EL MEKONG JA TE UNA AMPLADA DE 8 KM. ESPECTACULAR, PERO FA MOLTA CALOR...

AQUI ESTAREM 2 O 3 DIES DESCANSANT. DESPRES DECIDIREM COM TRAVESSEM LA FRONTERA I SI ANIREM DIRECTES A SIEM REEP O NO.

DESD'AQUI AGRAIM ELS COMENTARISTES QUE ENS ENVIEN ANIMS ( MONTSERRAT,QUIRZZE, XAVI DE VIELHA, CHRISTIAN I CLAUDIA, V. MANZU, XIXONENCS QUE ENS SEGUIU, FAMILIA, LOLI, LOLA, LL. NADAL, J.MARTI, BIEL, PEIXATER, ANTONIA, ELI, ROSA D. , MARC M. ,PEP BAUDES, GERARD MARIMON,EDU, TONI, ETC ETC ETC. GRACIES!!!
ESTEM EN CONTACTE!

7 comentarios:

1. A les primeres fotos es podia veu-re encara algun reste d'estrès..., cansanci, etc. que feia que l'envegeta que ens feieu, ens fes dir : ...Veieu com no deu ser massa bó aixó que fan.
    Però ara tan sols veig cares d'absoluta felicitat, tot i la calor,el fang ,l'humitat,etc... JA NO ES ENVEGETA!!!,ara es PURA ENVEGA!!!

que segueixi anant tot tant bé com fins ara.
    Xavi.

ResponderEliminar
  2. Apa nois!! visca la desconexió!! no tingueu pressa en tornar.Aqui tot segueix igual. disfruteu al máxim. Tindra l ´oportunitat de sentir-se lliure i només pensar en lo just per anar tirant el dia i ser part de la natura no te preu. Per curiositats vui informar aquests dos que van a estar a Brasil...que aquest any a Rio (pels carnavals, como no)record del tanga més petit...3 CM de roba!!! just per tapar la bústia!!jajaja!! Anims i força!! una forta abraçada. El germá del Pep-

3. Be, nens: ja era hora que vos canviessiu de disfressa perque carnaval ja ha passat i vos rentessiu en aigua neta. Descanseu, descanseu que res per aqui vos perdreu sino que salut guanyareu. Una abracadeta a ritme de bachata, merengue i regueton. Vos estimo.

4. Sóc el Giró !!

40 graus ?? I naltres aqui amb les borrasses cargolades al coll.... uuuuuufff !!

Que he de dir... enveja... molta enveja.... enveja rabiosa coñ !! Vui venir, i q em xuclegin els mosquits ..... !!!!

Una abrassada molt forta !!

Giró

ResponderEliminar
  5. carai nois!!tinc la pell esborronada,feia uns dies que no em conectava i em trobo totes aquestes aventures tan...no tinc paraules.És molt facil donar ànims desde una cadira davant de l'ordinador,pero segur que d'alguna cosas s'ajuda,endavant!!sou un parell de valents ben avinguts.una abraçada.motserrat molts petonets wapa!!

6. Aneu tocant el bou banyut que com s'aixequi us donarà pel c...
    Els paisatges realment sou impressionants i vosaltres aneu escalant per les pedres mullades que com rellisqueu us fotareu una costellada que ja veureu!!
    Au, salut i a pedalar!

ResponderEliminar
  7. Ei artista! D’això se’n diu anedralina…Autèntic!
    Molt bé ‘champion’ ara us espera la costa i allí podreu recuperar forces.
    Mariscada, xupito whisky d’arròs i un brindis x aventurers i seguidors/es !!!
    Cuideu-vos nens! Ànims i endavant!